zondag 6 november 2016

Dutch doobadoo schudkaartje voor kerst


Gisteren mocht ik weer gezellig een workshop verzorgen bij Doe@ding in Spijkenisse. Het thema was deze keer 'kerst' en de dames wisten van tevoren niet wat ze zouden gaan maken. Het enige wat ze wisten was dat het vier verschillende kerstkaarten zouden worden. Erg leuk en gezellig! En nu kan ik dus pas laten zien wat ik voorbereid had voor de dames.


Dit leuke kerstkaartje met als basis natuurlijk weer een toffe nieuwe Dutch Doobadoo mal! De mal die ik deze keer gebruikt heb is de toffe Card Art Triptech 2 470.713.315. En aangezien ik dol ben op schudkaartjes en deze ook perfect bij kerst vind passen, heb ik dus deze keer ook weer gekozen voor een schudelement op de kaart. Voor het schudsel heb ik verschillende soorten pailletjes en wat eiskristall door elkaar gemixt. Ik vind het namelijk altijd leuk om zelf mijn eigen schudmix te maken.
De schattige hertjes zijn stempels van CC design en de mooie bloemen zijn gemaakt met de Marianne Design Poinsetta stans.


Ik hoop dat ik jullie ook weer wat inspiratie heb mogen geven met dit kaartje!

Fijne zondag!!!

Liefs, 
Kim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!