dinsdag 30 augustus 2016

Knotsgekke Kaarten en Scrap dagen 1, 2 en 3 september in Den Bosch


Donderdag, vrijdag en zaterdag is het weer tijd voor de altijd super gezellige hobbybeurs in de Brabanthallen in Den Bosch!! Ook deze keer zal ik weer alle drie de dagen aanwezig zijn in de stand van Hobbyvision nr 146. Zoals altijd heeft Jenine ook weer de gehele collectie Dutch Doobadoo bij zich, dus of je nou zoekt naar een nieuwe mal of een alweer wat oudere mal, bij de kraam van Hobbyvision vind je ze allebei! 


En we zijn als team makkelijk te herkennen door de naamkaartjes die ik gemaakt heb voor deze dagen. Natuurlijk met een mal van Dutch Doobadoo! Ja, jullie zien het al, ik ben echt dol op het gietertje! Hihi!


Komen jullie ons gezellig gedag zeggen? Hopelijk tot dan!

Liefs Kim


3 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt superss Kim !
    Leuk idee ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen creëer jij met de DDD mallen Kim, heb lekker rond gekeken en
    genoten van al het moois hier en kom zeker nog eens terug! en...volger erbij hoor!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creaties heb je gemaakt. Ik zocht naar voorbeelden voor deze mal en kwam bij jou terecht. Ik heb ze in het echt op de beurs in Den Bosch gezien en toen dus deze mal ook gekocht. Ik ben je gaan volgen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!