donderdag 24 maart 2016

Merci pour tout, et plus encore...


Merci pour tout, et plus encore... oftewel...bedankt voor alles en nog meer, in het Frans. De toffe fleshanger van Dutch Doobadoo is alweer een wat oudere mal, maar ik blijf er dol op. Op een eenvoudige manier maak je hiermee een leuke hanger om aan een flesje drank te hangen. Als felicitatie, of zoals in mijn geval deze keer als bedankje.



Ik heb de mal eerst omgetekend op stevig kraft karton en uitgeknipt. Vervolgens heb ik het onderste gedeelte nogmaals omgetekend op het prachtige 'Sweet Romance' designpapier van Studio Light en deze daarna iets smaller uitgeknipt. De bloemen heb ik vervolgens ook uit dit papier geponst en daarna opgebold met een embossingpen en matje. Om mijn bloemen af te maken heb ik er dan ook nog wat geweldige 'Wink of Stella' in de kleur clear overheen gedaan en zo krijg je een prachtige glans! Helaas is dit alleen niet zo goed te zien op de foto's. Onder de bloemen dan nog wat gestanste takjes en wat sisal en het krijgt gelijk een voorjaarstintje!



De toffe stempel van Stamping Bella (ik ben dol op de Uptown Girls) heb ik weer gestempeld met versamark op kraft karton en vervolgens met witte embossingpoeder bestrooid en daarna verhit met mijn heattool. Echt mijn favoriete stempeltechniek op het moment!


Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren met mijn creatie. 
Veel liefs 
Kim

         



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!