woensdag 2 maart 2016

Demodagen en een candy!!!


A.s vrijdag en zaterdag zijn er in het Atlas hotel in Spijkenisse weer de altijd gezellige demodagen van Doe@ding. En ik ben er beide dagen weer bij!!! Bij mij mag je voor slechts € 2,50 (en dat is inclusief materiaal!) aanschuiven om dit gezellige nieuwe Ducth Doobadoo paasei te maken!


Dat ziet er toch heerlijk gezellig uit voor Pasen?! En met wat chocolade paaseitjes erin heb je zo een hartstikke leuke paastraktatie.


En wat het nog leuker maakt is dat ik namens Dutch Doobadoo wat van deze mallen weg mag geven. Dus als je bij me aanschuift voor deze make and take, schrijf je je naam op een briefje en aan het eind van de dag trekken Marlous en ik een aantal lootjes. Per dag geef ik er 4 weg dus dat is toch een mooie kans op een leuke prijs!


Dus zie ik jullie deze vrijdag of zaterdag aan mijn workshoptafel? Ik heb er al weer veel zin in!!


Liefs Kim



1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!