dinsdag 29 maart 2016

An apple a day keeps the doctor away....


De nieuwe Dutch Doobadoo card art apple 470.713.596, is ideaal om een beterschapskaartje mee te maken. Dus dat heb ik er dan ook mee gemaakt!


De mal heb ik eerst in het geheel overgetrokken uit kraft karton en daarna heb ik uit het mooie Studio Light 'Sweet Romance' papier de designpapier stukken getekend en geknipt. De stempel van de zieke dame is er weer eentje van Stamping Bella 'Uptown Girls' en deze heb ik weer gestempeld met versamark en vervolgens met witte embossingpoeder bestrooid en verhit.


De bloemen heb ik weer geponst met de toffe EK Success ponsen en vervolgens weer opgebold om ze vorm te geven. En het blijft jammer dat je het op de foto's niet kunt zien, maar met de wink of stella clear heb ik weer een prachtige glans over mijn bloemen aangebracht. De takjes heb ik weer gestanst met de mooie Creative Expressions mallen en deze heb ik ook nog een beetje opgebold.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb mogen geven!

Liefs Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!