donderdag 25 februari 2016

Let's go to Paris....


Vandaag ben ik naar het reisbureau geweest en heb ik mezelf en mijn gezinnetje getrakteerd op een mini vakantie naar Parijs. Het duurt nog wel een paar maandjes voor we gaan, maar het er naartoe leven is al pret op zich! Geïnspireerd door de zojuist geboekte city trip, ben ik weer eens even lekker aan de slag gegaan en heb ik deze kaart gemaakt.


De basis van de kaart heb ik gemaakt met de toffe nieuwe Dutch Doobadoo shape art 'Medal'. Ik blijf het ideaal vinden die handige tekenmallen! Het designpapier is van de prachtige 'Easter Greetings' lijn van Pion en ik ben dol op de vrolijke zachte voorjaarskleurtjes. De takjes/blaadjes stansjes zijn van Creative Expressions en het handige aan deze mallen vind ik dat er een linkse en een rechtse mal in zit. Dus geen geklooi met draaien van je papier etc. Verder de mooie doily mal van Prima Marketing gebruikt en wat bloemenponsen, vlinderstansjes en plakparels. Het stempeltje met het meisje op de koffers is er eentje van Stamping Bella en ja die vond ik vandaag natuurlijk erg toepasselijk.

Ik ga weer verder met dromen over mijn aankomende mini vakantie....

Liefs

Kim


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!