zondag 20 december 2015

Ik wens je een kerst vol warmte en liefde...


Gisteren mocht ik naar een ontzettend gezellige kerstborrel met een heel stel hobby dames. En ik vind het altijd erg leuk om dan even een kleinigheidje in elkaar te knutselen zodat ik dat gezellig uit kan delen.


En aangezien een hoop mensen in de winter last hebben van schrale lippen leek het me wel heel erg leuk om iets te maken met een blikje lippenbalsem. Na wat zoeken op et internet kwam ik een leuke tutorial tegen van Pootles Papercrafts die een doosje had gemaakt voor vaseline. Aangezien het blikje wat ik gebruikt heb iets andere afmetingen heeft, heb ik zelf het patroon aangepast naar andere maten zodat het ook voor dit blikje past.


Behalve een blikje lippenbalsem heb ik gebruik gemaakt van wit linnenkarton, een oudere serie kerst papier van Maja design, bloemenstempels, ponsen en Tip top taupe inkt van Stampin up, kerststempel van Studio light en nog wat bling bling steentjes voor in het midden van de bloemetjes.


De dames vonden het kleinigheidje erg leuk en we hebben verder heerlijk genoten van de gezelligheid en de heerlijke hapjes en drankjes.


1 opmerking:

  1. Hoi Kim,
    OOO wat leuk al die mooie doosjes ....
    Wat een prachtige bloem op het doosje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!