maandag 23 november 2015

Koffie ochtend bij Doe@ding a.s. donderdag 26 november


Bij Doe@ding is Spijkenisse is er wekelijks op donderdag een gezellige koffie ochtend waarbij je voor slechts €5,- iets leuks kan komen maken onder het genot van een kopje koffie of thee. Iedere week is er een andere 'juf' die een leuk projectje bedenkt en deze week ben ik gezellig aan de beurt. 
En ik heb er zin in!!!!!


En met het winterse weer deze week heb ik ook een winters projectje gemaakt, want een warme chocomel gaat er toch zeker wel in met de kou!
Je kan donderdag dus gezellig bij mij aanschuiven om dit leuke projectje te maken met de toffe nieuwe card art 'mok' mal van Dutch Doobadoo nr 470.713.589 die eind deze week in de winkels ligt.


Verder gebruiken we ook het mooie Studio light Sweet winter season papier en de super mft 'hot cocoa' stempels en stansjes.

Ik hoop dat jullie gezellig bij me aanschuiven om dit leuke projectje onder het genot van een bakje koffie of thee te komen maken.

Liefs
Kim 

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!