zaterdag 21 november 2015

Hobbyvision challenge #44 Rendieren


Sinds kort mag ik mij ook onderdeel van het Hobbyvision design team noemen en dat vind ik erg leuk natuurlijk! Deze maand hebben we op het Hobbyvision blog een toffe challenge voor jullie!! Het thema is 'rendieren' en met zoveel leuke winterse lijnen in omloop is dat gelukkig een makkie. Dus doe gezellig mee en maak kans op een toffe prijs!!!!


En dit is de creatie die ik voor dit thema gemaakt heb. Ik heb gebruik gemaakt van de toffe Dutch Doobadoo 'want' met daarop het mooie Studio Light 'Sweet winter season' designpapier. Het stempeltje van het kindje met zijn rendier is er eentje van Lili of the Valley en gestempeld met versamark en witte embossingpoeder op kraftkarton. Als versiering heb ik er natuurlijk ook nog wat bloemtjes op gedaan, want daar ben ik nou eenmaal dol op!

Ik hoop dat jullie inspiratie hebben gekregen van mijn creatie en ook mee gaan doen met onze challenge! Voor meer info over de challenge klik je op deze link  http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2015/11/hobbyvision-challenge-44-thema.html


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!