maandag 26 oktober 2015

Workshop mdf shadowbox 8 november bij MenH in Heerlen


Bij MenH Hobbyshop in Heerlen mag ik geregeld gezellig een demo, make and take of workshop geven. Daar geniet ik altijd enorm van, Want het is altijd erg gezellig en goed geregeld bij Hannie, Marianne en Joep.
Toen ik er laatst weer was voor een make and take werd mij door verschillende dames gevraagd of ik aub een workshop wilde geven met de toffe Dutch Doobadoo shadowbox. Daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken en dezelfde dag hebben we de datum geprikt. En dat is dus op zondag 8 november!


Dit is mijn voorbeeld voor de workshop. Lekker winters met stansjes, 'sneeuw' en glitters. Natuurlijk kunnen de deelnemers er ook voor kiezen om foto's mee te nemen en ook deze erin te verwerken.
De workshop is inclusief de afgebeelde materialen en is inclusief een goed verzorgde en lekkere lunch!
Wil je je opgeven of meer informatie neem dan even contact op met Marianne, Hannie en Joep van

M&H hobbyshop
Kerkraderweg 90
6416 CL in Heerlen
(tel) 045-5710539

Ik hoop vele van jullie weer te mogen begroeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!