vrijdag 2 oktober 2015

Kerst tafereeltje met lichtjes


In de oktober collectie van Dutch Doobadoo zit ook weer een geweldig leuke mdf set. En deze keer helemaal om vast in de kerstsfeer te komen. De set is compleet met twee bomen, twee hertjes en een onderplaat dus het is alleen nog een kwestie van leuk versieren en je bent klaar.


Ik ben begonnen met het bekleden van alle mdf delen. Hiervoor teken ik eerst de vorm over op de achterkant van mijn designpapier. Vervolgens knip ik deze uit en lijm ik het weer vast  met de super fijne alleslijm van Dutch Doobadoo.


De randjes van de bomen en hertjes heb ik bewerkt met de structuurpasta en vervolgens bestrooid met glitters. Daarna heb ik alles in elkaar gezet en op de bomen een streng lampjes op batterijen aangebracht. Zodat je ook 's avonds een gezellig tafereeltje hebt.


Deze creatie neem ik dit weekend ook weer mee naar mijn demo bij Hobbyshop Lavendel in Raalte zaterdag en naar mijn make and take bij MenH Hobbyshop in Heerlen op zondag.

Ik hoop jullie op één van deze locaties te mogen ontmoeten.

Liefs

Kim

2 opmerkingen:

  1. Hey Kim,
    Ik vind je blog net... ben gelijk je volger geworden.
    Je crea hierboven is super leuk geworden!! Tof met de lichtjes en de lieve hertjes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!