zondag 25 oktober 2015

Hugs

Ik ben echt helemaal dol op de Dutch Doobadoo mdf shadowbox 460.440.190. En ik geef toe het is echt wel even een werkje, maar het resultaat is het zeker waard!
Deze shadowbox heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonmoeder met daarin de schoolfoto van haar kleindochters.

Ik heb eerst de basis beplakt met een vel scrappapier en hierop heb ik met de Dutch Doobadoo structuurpasta, masks en wat glitters wat extra details aangegeven. Vervolgens heb ik het frame met de openingen erin uitgetekend op een ander vel scrappapier en deze helemaal uitgesneden en daarna bewerkt met de Dutch Doobadoo witte gesso. Toen dit allemaal droog was heb ik eerst het frame vastgelijmd op de basis (gewoon met de Dutch Doobadoo alleslijm). 


En dan is het nog een kwestie van de versieringen aanbrengen. Ik heb gebruik gemaakt van verschillende leuke stansjes, wat glazen flesjes gevuld met glitters en met handgemaakte bloemen.

Ik wens jullie allemaal een prettige dag en ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze creatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!