maandag 21 september 2015

Workshop DDBD bij Doe@ding op de demodagen 25 en 26 september


Na een korte blogpauze ben ik weer terug met een nieuwe creatie. Een schattig winters cadeaudoosje dat ik gemaakt met de nieuwe toffe treatbox mal van Dutch Doobadoo die eind deze maand in de winkels ligt.


En wil je dit leuke doosje nou ook maken, kom dan gezellig a.s. vrijdag en zaterdag naar de altijd gezellige demodagen bij Doe@ding in Spijkenisse!!! Ik geef beide dagen een workshop Dutch Doobadoo waarbij je gezellig bij mij aan kunt schuiven om dit doosje te maken!!!


Het prachtige papier is van Studio Light 'Winter Memories' en past super bij je winterse creaties.


De leuke bloem hierop heb ik gemaakt met doilies (taartkleedjes) en ik zal je tijdens de workshop ook precies uitleggen hoe je dat doet.


Natuurlijk kan het doosje ook open en kun je er iets leuks en/of lekkers in doen. Denk bijvoorbeeld eens aan wat mini marshmallows voor in de warme chocomel. Mogelijkheden genoeg!


Ik hoop dat er velen van jullie bij mij aan zullen schuiven en gezellig aan de slag gaan. En natuurlijk zijn er nog een hoop andere workshops en demo's te volgen. Hartstikke gezellig dus en altijd weer een feestje!! 

Zie ik jullie bij Doe@ding?!

3 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon doosje leuk gedaan met de taartonderzetters.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zou leuk zijn als je het hier ook verteld hoe je de bloem maakt
    voor de mensen die ver wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk de kant bloem
    kan je dat hier ook laten zien hoe je het maakt
    voor de mensen die te verweg wonen
    groet Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!