woensdag 27 mei 2015

Reading is dreaming with open eyes

Vandaag wil ik jullie deze creatie laten zien die ik gemaakt heb met behulp van de toffe Dutch Doobadoo shape art mal in de vorm van een boek. Ik heb hiervan ook een tutorial gemaakt die binnenkort op ons Dutch Doobadoo blog te vinden zal zijn. 

  
Dit is dus mijn uitvoering van het boek geworden. Ik heb de vorm versierd met bloemen, stansjes,  stickers en parels. Ook heb ik met een leren bandje en wat pareltjes een boekenleggertje gemaakt. De stempel is er eentje uit een super leuke set van Kraftin Kimmie waarin meerdere kleine stempels zitten. Deze kun je hier vinden. 


En omdat ik er graag een tafereeltje van maak heb ik mijn boek rechtop gezet en één van de nieuwe mdf basisvormen geplaatst als ondergrond.

Deze creatie neem ik aankomend weekend (30 en 31 mei) mee naar mijn demo in Bladel (NB) bij Arts and Things aan de Sniederslaan 15b. Dus wil je deze creatie 'live' zien, kom dan even gezellig bij me langs.

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Hallo Kim Wat heb je dat mooi gemaakt zeg echt top
    Ik wou je ook even bedanken voor alle uit leg die je hebt gegeven bij lavendel in Raalte heb d'r weer wat dingen bij geleerd

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!