dinsdag 14 april 2015

Zeemeermin

Wat is de nieuwe vissenkom card art toch weer super gaaf!! En er zit gelijk van alles bij. Niet alleen de kom, maar ook de wieren en zelfs een vorm voor een vis. Zo kun je er alle kanten mee uit.


Ik heb gekozen om er een leuk afdrukje van een zeemeermin in te verwerken. Ik ben daar dol op en vind dat hier ook echt wel een grappig effect geven. De opening heb ik dicht gemaakt met een laagje mica zodat het echt een vissenkommetje lijkt. En de achtergrond een aqua blauwe tint gegeven met designpapier zodat het net water lijkt.


Natuurlijk ook weer lekker versierd met wat sisal, een beetje visnet, wat parels en wat zelf geraapte schelpjes. Ik ga erg graag naar zee en vind het ontspannend om met mijn meiden schelpjes te zoeken dus dat komt nu erg goed van pas bij deze serie maritiem. 


Bovenaan nog even afgemaakt met een lintje en een bloemetje voor net dat beetje extra. Zo krijg je toch al helemaal zin in de zomer?! Ik in ieder geval wel! Laat het zonnetje maar lekker schijnen.

Ik hoop dat jullie mijn creatie leuk vinden en dat ik jullie heb weten te inspireren om ook aan de slag te gaan.

Liefs



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Wat een supergave creatie Kim!! Heel leuk om een zeemeermin te gebruiken in de vissenkom ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!