dinsdag 24 maart 2015

Stuurwiel

En ik ben nog even doorgegaan met de toffe nieuwe gesso. Deze keer in combinatie met het nieuwe mdf stuurwiel en de gave nieuwe mask. Natuurlijk gaat deze creatie ook weer mee naar mijn demo in Delft a.s. zaterdag bij Hobby Voordelig in winkelcentrum de Hoven.


Voor deze creatie ging ik op zoek naar een leuke foto van op het strand en kwam ik deze foto van mijn meisjes tegen. Zo leuk om even terug in de tijd te gaan! Deze foto is van 5 jaar geleden en dan merk je helemaal goed dat de tijd ontzettend snel gaat. Tijd om even wat vaker bij de geluksmomentjes stil te staan dus.


Het mdf heb ik dus weer bewerkt met de nieuwe witte gesso van Dutch Doobadoo en met de gave nieuwe mask met de structuurpasta. Verder weer versierd en met paarse spray bewerkt.
Ik hoop dat ik jullie met deze creatie ook weer heb mogen inspireren en dat ik jullie zaterdag aan mijn demotafel mag begroeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!