donderdag 26 februari 2015

Especially for you


Er komt in maart weer een super toffe nieuwe collectie uit van Dutch Doobadoo en met één van deze nieuwe producten ben ik al aan de slag gegaan. Namelijk de super handige shape art cirkel 470.713.121


En deze kaart heb ik gemaakt voor een zeer lieve knutselvriendin die ongeveer tegelijk met mij begonnen is en de meest prachtige creaties maakt. Dus Deborah Deruyck deze kaart komt jouw kant op! Ik hoop dat je haar mooi vind!!


Naast de nieuwe cirkel shape art van Dutch Doobadoo heb ik ook nog gebruik gemaakt van verschillende Noor design stanzen zoals de lieveheersbeestjesrand, de banner, de blaadjes en de grote rode bloem heb ik gemaakt met behulp van de bloemenstansjes. De tekststempel is ook van Noor desgn en de stempel van het meisje is er eentje van Kraftin Kimmie genaamd Peony. Deborah en ik zijn beide grote fan van deze mooie stempels. Het papier en de lintjes komen uit de Doe@Kit van Doe@Ding.

Ik wens jullie vast een fijn weekend en hoop dat jullie genoten hebben van mijn creatie.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!