dinsdag 27 januari 2015

Schaatsen


Volgens het weerbericht krijgen we de komende dagen weer sneeuw in ons land. Dus daarom ook maar weer eens een winterse creatie van mij.


Gemaakt met verschillende mooie producten van Dutch Doobadoo zoals de card art schaats 470.713.507, de mask art ijskristallen 470.715.030 (natuurlijk gesmeerd met de super fijne structuurpasta 870.000.000) en de prachtige paper art ijsdanseressen 472.950.003.


Ik hoop dat ik jullie weer hebt kunnen inspireren met deze winterse creatie.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kim
    Wat een geweldig mooie creatie echt winters en geweldig mooi
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf Kim!!!
    Ik vind de ijskristallen op de schaats ook zo leuk :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!