zaterdag 6 september 2014

SOL kaartje


Gisteravond hadden we in onze Dutch Doobadoo facebook groep weer een ontzettend leuke SOL (Scrap Online) van Raffaella Perego. En het was gezellig druk met alle dames die deelnamen. Het allerleukste vind ik dat je vantevoren een lijstje krijgt met spulletjes die je nodig hebt en dat het een complete verrassing is hoe het resultaat zal worden. Maar dit is dus mijn resultaat. Een kerstig kaartje.


 Een klein glazen flesje gevuld met micro pareltjes om op sneeuw te lijken.


 Randiertjes en sneeuwvlokjes mogen ook niet ontbreken met kerst.


De gebruikte materialen zijn de Dutch Doobadoo Shape Art Label Oval 470.713.107 en de Label Art Xmas tekstlabels 474.007.004, Studio Light kerstpapier, Noor! design stanzen swirl, sneeuwvlok, rendieren en kerstster, verder nog rode raffia en een klein glazen flesje.

Volgende SOL ben ik er zeker weer bij! En jullie?! 

2 opmerkingen:

  1. Wowwww ik vind jouw versie van deze sol echt super,
    ziet er gewoon erg gaaf en mooi uit ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim,
    Ik vind je kaartje schitterend geworden, en de shape art ga ik gauw opschrijven want die vind ik ook super.
    Prachtig geheel heel mooi gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!