dinsdag 15 juli 2014

De week van...






Bij Dutch Doobadoo doen we vanaf deze week wat nieuws en dat is dat we elke week een Doobadoo product in de schijnwerper zetten op onze Dutch Doobadoo FACEBOOK GROEP.
Deze week zijn het de onwijs leuke softboard puzzelstukken 478.007.013 en dat deze op erg veel leuke manieren te gebruiken zijn willen we jullie dan ook graag laten zien.
Voor deze creatie heb ik de softboard puzzelstukjes bewerkt met crackle paint Picket Fence en na het drogen heb ik nog wat extra detail aangebracht met distress inkt Pumice Stone.

Verder heb ik nog gebruik gemaakt van een Magnolia stempel, verschillende bloemen, klei vlinders en de typewriter stempels en blaadjesstans van Noor! design.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven en ga vooral ook in de facebook groep kijken naar de creaties van mijn DT collega's.


3 opmerkingen:

  1. hoi kim
    wat ziet dit er geweldig leuk uit met de vorm van puzzelstukjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart, ik vind hem super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!