zondag 9 februari 2014

Do 9 jaar


Mijn dochter Do werd gisteren 9 jaar en voor haar heb ik deze deurhanger gemaakt. Het schattige stempeltje is er eentje van Wee Stamps by Sylvia Zet, het prachtige papier weer van Maja Design, verschillende Noor! design mallen en hiermee ook de grote bloem weer zelf gemaakt en de cardboard hartjes van Dutch Doobadoo geverfd met crackle paint Picket Fence.
-
My daughter Do turned 9 yesterday and so I made her this doorhanger. The cute stamp is by Wee Stamps by Sylvia Zet , the beautiful dp's are by Maja Design, I used a couple of Noor! design dies and also used those to make the big flower, and some cardboard hearts by Dutch Doobadoo which I painted with crackle paint Picket Fence.



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie deurhanger!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je dit schitterend gemaakt Kim, ik vind het prachtig.
    Lies van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Kim,
    Via de fbgroep van noordesign ben ik bij je terechtgekomen. Ben direkt volger bij je geworden nadat ik ff bij je rondgesnuffeld heb. Je maakt hele mooie creaties hoor! Kom je ook een keer bij mij snuffelen en misschien wil je ook mijn volger worden, wie weet !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kim , ik vind je deurhanger erg mooi geworden !!
    Een mooie stempel en prachtige bloemenzee ....
    Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer helemaal toppie.
    Fijne dag en liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!