donderdag 15 augustus 2013

Ice cream and pickels

























Ik kwam op het blog van Jeanet van der Lee een geweldig patroon tegen voor het maken van deze baby fles kaart. Zij heeft ook een foto tutorial hiervan gedaan, waarin alles zeer duidelijk is uitgelegd, en die is te vinden op het Whiff of Joy blog. Deze kaart is voor de juf van mijn jongste dochter. Zij is namelijk in verwachting en ik wilde wel even iets leuks voor haar maken. Het prachtige papier is van Maja design Sofiero, de zwangere dame is een digitale stempel van Saturated Canary genaamd Ice cream and pickels, de vlinder ponsen van Martha Stewart, de hart label en swirl stanzen van Magnolia, bloemen, parels en de grote bloem heb ik weer gemaakt met de Noor! bloemenstanzen.
Tevens is dit mijn DT bijdrage voor de nieuwe challenge op het SACC blog.
-
I came across this awesome baby bottle card tutorial by Jeanet van der Lee for the Whiff of Joy blog and I decided to make one for my daughter's teacher. She's expecting her first child and I so I wanted to make something nice for her. The beautiful dp's are by Maja design Sofiero, the cute pregnant digital stamp is called Ice cream and pickels and is by Saturated Canary, butterfly punches by Martha Stewart, heart tag and swirl dies by Magnolia, flowers, pearls and the big flower is again handmade with the Noor! design floral flourishes dies.
This is also my DT entry for the new challenge over at the SACC blog.


6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!