donderdag 30 augustus 2012

Bedankt vanuit Holland




Allereerst allemaal weer bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige creatie. Vandaag heb ik een kaartje in Hollandse kleuren gemaakt met weer een super lieve digi van Krista Smith . Deze heeft ze gratis beschikbaar gesteld aan het super gave nieuwe nederlandse Canary blog . Enige voorwaardes zijn natuurlijk wel dat je volger bent en dat je er een kaartje mee maakt, maar dat is niet zo moeilijk toch?!
Ik vond achter in de la nog wat restjes Eline papier en met dat rood, oranje en blauw waren deze perfect voor dit kaartje met een zeer Nederlands tintje. 
Het is zo gelijk een mooi bedanktkaartje in opdracht van mijn ouders, omdat ze juist enkele heerlijke dagen hebben doorgebracht bij mijn oom en zijn (Portugese) vrouw in Portugal. Twee vliegen in één klap dus.
Morgen ben ik er weer met een nieuwe kaart. Fijne avond!


First of all I would like to thank you all for the lovely comments on my previous creation. Today I've got a very 'Dutch' card to show you. Lots of red, white, blue and orange and a sweet digi stamp by Krista Smith . She made this stamp especially for the new Dutch Canary blog and it's free. The only thing you have to do is be or become a follower and make a card with this sweetie. Not too hard is it?!
In the back of my paper drawer I found some scraps of lovely Eline papers and I decided the would be perfect for this card because of their red, blue and orange colors.
It's a Thank You card ('Bedankt' means Thank you in Dutch) I made in request of my parents. They've just spend a couple of lovely days on holiday in Portugal visiting my uncle and his (Portugese) wife. 
I'll be back tomorrow with a new card. Have a nice evening!

Challenges:



14 opmerkingen:

  1. Woww Kim wat heb jij der een leuke kaart mee gemaakt, ik vind haar SUPER, ik ben klaar met kleuren nu een kaart ervan maken zo leuke digi
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so gorgeous and she is absolutely adorable, beautifully coloured!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is adorable and gorgeous too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Kim,
    Dit is inderdaad een echt Hollands kaartje.....een heel MOOI Hollands kaartje ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die super Kimmie!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kim,
    Prachtige kaart!! Mooie kleuren! (ik heb de digi ook al klaarliggen om ze te kleuren en een kaart ermee te maken.....)
    T'is weer een supergave digi!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi kim
    je kaart ziet er echt hollands-vrolijk en fris uit door de leuke digi en mooi papier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je slaat echt 2 vliegen in een wel heel leuke klap zo Kim, enige kaart!
    Ik ben dol op SC maar vind dit Hollandse boerinnetje niet zo gelsaagd als haar andere digi's (geen mooie oogjes en die zijn vaak juist zo leuk)dus doe een keertje niet mee!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt! Lekker Hollands, daar houdt ik wel van!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so cute, love the image
    thanks for playing with us at paperplay this week$
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Kim,

    Nou die van jou vind ik ook super mooi hoor Kim en wat is ze leuk he.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card. I love the image and bright colours. Thank you for joining us Sketch n Stash.
    Sarah-Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Kim , prachtig Holland - kaartje is dit !! Ik heb de digi ook aangevraagd .... maar moet er nog mee aan de slag. Fijn weekend ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card - what a great image and a fab colour combo! Thanks for playing along with us at SNS this fortnight, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!