dinsdag 29 mei 2012

Bookmark SC digi

Boekenlegger met Saturated Canary Digi

Zo vandaag maar even een kort berichtje. Bij het Saturated Canary challenge blog is de uitdaging deze keer het maken van een boekenlegger. En aangezien ik zelf ook graag lees en voor alles en iedereen een boekenlegger gemaakt heb, behalve voor mijzelf natuurlijk, vond ik dit een mooie gelegenheid om er eentje voor mezelf te maken met een van mijn nieuwe SC digi's. Bijna niet te zien maar op de bloemen en de hartjes zit glimmermist pearl.
Morgen ben ik weer terug met een kaartje dat ik vandaag gemaakt heb voor een oom zijn verjaardag, maar die kan ik nu nog niet laten zien omdat hij hem zelf nog niet ontvangen heeft.
Tot morgen en een fijne avond!

-

Just a short post today. The challenge at the Saturated Canary Challenge blog is to make a bookmark. And because I've made bookmarks for everyone except myself I decided this was a good opportunity to make one for myself with one of my new SC digi's. It doesn't show well in the picture but there's glimmermist pearl on the hearts and flowers. 
Tomorrow I will be back with a card I made for my uncle's birthday but I just can't show it today because he hasn't received it yet.
See you tomorrow!

Challenges:

Liefs Kim

5 opmerkingen:

  1. hoi kim
    wat een mooie hoek voor aan een boek en zeker als je zelf veel leest komt deze prachtige mooi van pas:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige boekenlegger Kim!! De stempel is zo toepasselijk! Toch ook een keer leuk om wat voor je zelf te maken hé?
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zeg Kim, je boekenlegger is werkelijk fantastisch meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Its awesome Kim!! its very pretty and I love those hearts on it.
    Thank you so much for sharing it with us over on the SC challenge blog
    hugs Lou xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!