zaterdag 11 februari 2012

Goed nieuws en slecht nieuws

Hoi allemaal. Bedankt voor alle lieve reacties weer op de verjaardagskaart voor mijn dochter. Ik ben helaas momenteel niet in staat jullie blogs zoveel te bezoeken als ik zou willen. Ik praat niet graag over mijn gezondheid maar ik ben al vanaf mijn geboorte chronisch ziek aan de longen en nu kamp ik sinds een paar dagen met een flinke longontsteking. Ik zit dus aan de antibiotica en prednison naast de vele medicijnen die ik al  jaren heb. Achter de pc zitten gaat nu dan ook niet, maar met mijn tablet op bed kan ik soms toch enkele minuutjes even op internet kijken. Het zal dus helaas ook wel weer even duren voordat jullie een nieuw kaartje van mij zien.
Maar dat was wel weer genoeg rotnieuws dus nu even weer wat leuks! Zojuist ontdekte ik dat ik met mijn neverending card de challenge bij Kraftin' Kimmie gewonnen heb. Dus dat was zeker even een opsteker. Ook kreeg ik van Ghea deze award
Dank je wel Ghea. Erg lief van je.
Zo en nu kruip ik weer gauw terug onder de dekens. Fijn weekend allemaal!

-

Hi everyone. Thanks for all the nice comments on the card for my daughter. Unfortunately I haven't been able to visit your blogs as much as I wanted to. I don't like to talk about my health but I have been chronicly ill at the lungs since birth and now since a few days I've been suffering from pneumonia. So I'm on antibiotics and prednisone as well as all the medication that I've had for years. Sitting at my desktop computer isn't posible at the moment but fortunately I have a tablet pc so I can lay in bed and browse but only for a couple of minutes. So unfortunately I will take some time before I can show you some new cards.
Enough with the sad news! Now it's time for some good news. I've just found out I had won the challenge at Kraftin' Kimmie with my neverending card. So that made my day a bit better. And Ghea gave me the lovely 'Liebster Blog' award. Thanks Ghea. Very sweet of you.
I'm going to stop now and curl back up under my covers. Have a nice weekend!


Liefs Kim

6 opmerkingen:

  1. Hé Kim, wat naar voor je. Ik hoop dat je snel weer mag opknappen!! Wel heel erg leuk dat je gewonnen hebt met je never ending card. Het is ook een onwijs mooie kaart!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je even van harte beterschap wensen Kim... Je verhaal ik heel herkenbaar en ik hoop dat je je snel wat beter voelt!
    Natuurlijk ook gefeliciteerd met je eerste plek...super leuk!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Kim wat een ellende.... sterkte meid en ik hoop dat de medicijnen snel hun werk doen!!! Doe kalm aan....
    Gefeliciteerd met je winnende kaart... het is ook een beauty!!!
    Nogmaals beterschap...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat erg dat je dat hebt. Ik wens je beterschap en veel sterkte.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi kim, ikwil je heel veel beterschap wensen .. rust maar goed dat je snel weer beter bent
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kim , wat naar om te lezen dat je gezondheid je een beetje in de steek laat. Ik hoop dat het gauw beter gaat met je. Enne....we lopen niet weg hoor !! Beterschap. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!