woensdag 21 september 2011

Winnaar Candy!!!



Later dan gehoopt kan ik vandaag dan toch eindelijk de winnaar van mijn candy bekend maken. Hierboven is ook eindelijk te zien wat er nou in de Candy zit nl: Maja papier, Magnolia stempel, Bloemetjes, Tim Holtz Tickets, Scrapbookcorners, Parelbrads en parel pinnen, Bedeltjes en Mini knoopjes.
Met ouderwets lootjes trekken heeft mijn jongste dochter bepaalt wie de winaar is:


En de winnaar is....
WILMA!!!

Wilma gefeliciteerd met je prijs! Stuur mij aub voor volgende week woensdag een mail met daarin je adresgegevens zodat ik je prijs zo snel mogelijk naar je op kan sturen.

Bedankt allemaal voor het meedoen! Fijne avond alvast.


Liefs Kim

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes en jammer dat ik ze niet gewonnen heb, maar wil wilma toch even feliciteren! En jij hartstikke bedankt dat je dit verloot hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Wilma en jij bedankt voor deze leuke kans Kim!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!