woensdag 15 juni 2011

Magnolia boekkaart

Boekkaart van voor
Label er uit
Binnenkant
Gedichtje vriendin
Van opzij

Veel foto's vandaag, maar zo'n boekkaart is ook lastig om goed op de foto te zetten. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn goede en lieve hobbyvriendin. Zij heeft een erg moeilijke periode achter de rug en kan nu eindelijk een nieuwe start gaan maken in haar nieuwe huisje. De tutorial voor deze kaart is hier te vinden.
Mijn magnolia stempels had ik een beetje verwaarloosd de laatste tijd dus ik vond het wel weer eens tijd worden om ze weer uit de kast te halen. Wat blijven ze toch lief!!!
Verder heb ik het erg druk met het maken van een cadeaumandje voor mijn oma, want die wordt zaterdag al weer 89 jaar! En je bent nooit te oud om nieuwe dingen te leren, want mijn oma heeft sinds een paar maandjes een computer en internet. Daarom zet ik mijn mandje er dit weekend pas op, want je weet nooit of ze misschien toch gaat kijken ;-).
Een ander project waar ik mee bezig ben is een 3 laags taart van papier voor een bruiloft waar mijn ouders naar toe gaan.
Druk, druk, druk dus, maar wel erg leuk om te doen!




Challenges:
 
Gebruikte materialen:
  • Magnolia stempels Big Ribbon Tilda en Beautiful Tilda
  • Tekststempel Marianne Design
  • Papier van Magnolia
  • Copics
  • Glossy accents
  • Versamark en wit embossingpoeder (voor de randjes)
  • Glimmermist en Stickels Stardust op de bloemen
  • Tim Holtz paperdistresser
  • Doily lace pons Martha Stewart
  • Pins en pearls
  • Bedeltje
  • Lint en kant
  • Stanzen: Magnolia Doohickey Vintage Tag, Doily Stans Cheery Lynn, MFD Nellie Snellen, Nestabilities cirkels en petite scalloped cirkels


Fijne dag nog!!

Liefs Kim

23 opmerkingen:

  1. Hé Kim...
    op de Magnoliatoer?!?!? Wat een beauty zeg... maar wat een werk ppffff...Knap hoor. Vind de kleurtjes erg lief. Die doilystans doet het hier erg goed bij!!! Klasse gedaan....helemaal toppie hoor!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Kim! Ik vind de magnolia stempeltjes er heel leuk bij passen. De tekst is ook mooi zeg. Je vriendin zal er vast blij mee zijn.
    Wat knap zeg van je oma, om nog wat nieuws te leren, petje af hoor. Veel succes met je 'taart' hoor.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi KIm,

    Mijn dochter(9) staat te pronken hoor aan de zijkant van mijn blog. Bedankt voor de tip.
    Trouwens dit is ook een prachtige kaart. Ik had hem al gezien en dacht dat ik er ook al op had gereageerd maar dat was op je easelcard met visitekaartjes. Ik vind sowieso dat je hele mooie kaarten maakt en er ook veel werk van maakt.

    Groetjes en een fijne dag nog,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. KIm, your box card is truly beautiful...love the colours and the image you have used!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je boekkaart Kim.
    mooi met de magnolia stempeltjes en die frisse kleuren.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kim , prachtige boekkaart heb je gemaakt !! Daar zal je vriendin erg blij mee zijn. Succes met je andere projecten. Ik ben benieuwd....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, Kim! Lovely colours.

    Thank you for joining us at CCT! :)
    hugs
    Vanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige boekkaart heb je gemaakt, schitterend! Hier zal je vriendin heel blij mee zijn!
    Heel leuk dat je met ATSC mee doet!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a wonderful card - it is really beautiful.

    Toni :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Kim
    So gorgeous. Such a really pretty card. Thankyou so much for playing along with us this week at TOMIC.
    love Debbie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful summertime card, thanks for sharing with us at ATSC
    Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow what a beautiful project Kim and the inside is stunning...thanks for joining in with our Just Magnolia & hAnglar challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful keepsake! To be treasured for sure! Thanks for joining us at TOMIC this week. hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wow, this is so beautiful Kim, love the book design!
    Happy Crafting, Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow stunning creation, gorgeous images and book card,love the finishing touches too,hugs Liz xx xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow thanks for joining us at ATSC too, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is an amazing card! Love the inside too! Gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Uhooi,,
    Wow,, This card is very beautiful, nice and creative,,

    Uhooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh WOW fantastic
    Perfect for our Challenge. Thankyou so much for joining us at TOMIC
    Love Debbie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, Kim! Wat een prachtig kaartje zeg!!!! Kvind hem helemaal super ;-)
    Sorry dat ik zoveel dingen heb gemist hoor, maar nogal een moeilijke periode gehad...
    Er komt zeker verandering in!!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stunning card Kim, so pretty.
    Thanks for joining us at ATS
    Hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi,

    wat heb je dit prachtig gemaakt zeg!!!
    Bedankt voor het meedoen bij ATSC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!