donderdag 14 april 2011

I don't do mornings!

Muurhanger met notitieblokje

Deze keer heb ik een muurhanger gemaakt voor notities. Ik ben altijd mijn notitieblokjes kwijt dus het leek me wel handig om het zo te doen. En het ziet er ook een heel stuk gezelliger uit.
Ik vind dit ook weer zo'n leuk stempeltje van Kraftin' Kimmie! Het doet me denken aan hoe ik er zelf bij loop 's ochtends met warrig haar en een flinke mok thee om een beetje wakker te worden ;-P ! De vorm heb ik uit chipboard gesneden en als mal heb ik een bladzijde van een klein scrapalbumpje gebruikt.


Gebruikte materialen:
  • Kraftin' Kimmie stempel 'Angie'
  • Chipboard
  • Papierblokje van de Trekpleister
  • Eyelets in hartjesvorm
  • Organzalint
  • Halve parels
  • Bloemetjes
  • Zelfklevend notitieblokje
  • Distress inkt: Tattered Rose, Vintage Photo, Fired Brick, Dusty Concord, Milled Lavender, Worn Lipstick, Brushed Corduroy, Walnut Stain en Weathered Wood


Fijne avond!

Liefs Kim


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige muurhanger! Zo eentje wil ik er ook wel... Heel leuk bedacht.
    Ziet er ook nog eens vrolijk uit!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kim,
    Wat heb jij een SCHITTERENDE muurhanger gemaakt.
    Heb je al een mooi plaatsje om hem op te hangen?
    Ik zou het wel weten ☺ ☺ ☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke muurhanger, echt een heel leuk idee en super mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat prachtig gemaakt zeg. hij is echt leuk geworden.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk bedacht.... super mooie kleurtjes.... en bovenal érg handig; kortom Geweldig!!!
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. soooo sweet dear Kim!!!
    thank you so much for leaving me coments, althogh i have been not much arround the last weeks
    big hudge hug
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah ik zie het, een erg bekende stempel, die ben ik net namelijk ook aan het inkleuren :D Erg mooi gedaan hoor!!

    X Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous wall hanging, the colours are fabulous and I love the image!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!!!